Обмін та повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні дефектів, ви можете повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки або обміняти товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

1. Якщо під час отримання посилки товар не відповідає вашому замовленню, кур’єр або менеджер у відділенні на ваше прохання забере такий товар і поверне гроші.
2. Якщо проблема з товаром виявлена пізніше, зв’яжіться з нашим менеджером за контактним телефоном та опишіть ситуацію. Ми запропонуємо всі можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару розкажемо як діяти.

Обов’язково зберігайте упаковку. При зверненні Вам потрібно надати і сам товар (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару на lamamarket.com.ua.

Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.  

Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

Орієнтовно протягом 14 днів (але не більше 30 днів) після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення. 

Обмін товару не проводиться якщо:
  • немає документа, що підтверджує покупку у нас (фіскальний чек);
  • наявні сліди навмисного пошкодження товару;
Для детальної інформації, яка стосується гарантійних та після гарантійних випадків, зв’яжіться з нашим менеджером.